Home » , » Mycar driver registration

Mycar driver registration

Sekerang tengah boom satu ehailling baru memasukki pasaran Malaysia yang di asaskan oleh rakyat Malaysia sendiri iaitu Mycar. Bertepatan dengan ambil alih Uber oleh Grab, kemunculan Mycar nampak gayanya kena pada masanya. Setiap hari, ramai driver terutama driver Uber yang daftar pemandu Mycar / Mycar driver registration sehingga tak memang tangan untuk keyin info driver baru Mycar. Dengan sambutan yang mengalakkan, tak mustahil Mycar akan menjadi pengganti Uber di Malaysia. Cara nak daftar pemandu Mycar juga mudah sahaja, begitu juga cara booking mycar menggunakan app rider Mycar.

Cara mudah daftar percuma pemandu Mycar / Mycar register online boleh di lakukan secara online dan mudah serta percuma sahaja. Boleh daftar terus dengan HQ di Setia Alam atau daftar dengan koordinator Mycar, mereka akan membantu anda semua untuk jadi driver Mycar yang expert. Tak rugi rasanya pemandu Grab atau bekas pemandu Uber untuk mencuba aplikasi baru sebagai pemandu Mycar ni sebab Mycar hanya ambil 15% daripada setiap trip berbanding Grab 20% atau 25%.

Cara mudah daftar percuma pemandu Mycar online


Cara untuk daftar pemandu Mycar Malaysia ni seperti saya katakan, sangat mudah dan dipermudah lagi jika anda mendaftar sebagai pemandu Mycar melalui link di bawah:

daftar mycar malaysia



Cara daftar driver My car / Mycar  registration ini, cukup mudah, anda klik sahaja link di atas dan anda akan di bawah ke wasap koordinator Mycar di mana, anda boleh  tanyakan soalan berkaitan Myvar dan juga terus daftar sebagai pemandu Mycar di Malaysia.

Koordinatir Mycar ialah mereka yang akan membantu anda mendaftar sebagai pemandu Mycar dengan mudah secara percuma sahaja. Kan mudah tu dengan Mycar. Saya sarankan pemandu Grab mencuba jadi pemandu Mycar ni kerana selain mYcar hanya ambil 15% sahaja, Acceptance Rate tiada di dalam app Mycar! Baik untuk driver kan.

Jadi, proses pendaftaran pemandu Mycar ni rancak berjalan dengan pelbagai promosi di adakan dan pastikan aplikasi pemandu mycar ini akan menjadi saingan hebat kepada Grab.


Thanks for reading Mycar driver registration

« Sebelum
« Prev Post
Selepas »
Next Post »

1 comments:

  1. I want tp apply for My cat driver but cam i apply with My e licence PSV ...because now pkp i cant upgrade My PSV to e hailing PSV.. driving school temporary closed for pkp

    ReplyDelete