Home » , » Cara daftar pemandu Grab terbaru

Cara daftar pemandu Grab terbaru

Ramai yang nak jadi pemandu grab sekarang ni sebab income boleh capai rm200 sehari. Kalau konsisten macam ni, sebulan dah rm6000 kan, tolak-tolak kos dapat la rm4000. Siapa tak nak kan. Jadi cara daftar percuma pemandu Grab 2018 ni sangat penting. Anda kena tahu cara yang betul untuk daftar percuma pemandu Grab supaya permohonan anda dapat lulus dengan cepat. Saya pernha kongsikan cara jadi driver grab ni. Saya dah tulis panjang lebar cara daftar pemandu grabcar dalm post yang lepas. Boleh semak di post cara daftar pemandu grab tanpa kiosk.

Nak jadi pemandu grab tak lah susah mana, untuk lembah kelang proses paling lama pun 2 hari sahaja. Malah anda tak perlu pergi ke hq pun, boleh buat online sahaja. Kalau nak saya bantu dan buatkan untuk anda jadi pemandu grab secara sah dan betul, boleh whatsapp saya di 0192055657. NO hal la kawan-kawan. Saya daftarkan anda sebagai pemandu grab secara percuma sahaja.

Cara daftar percuma pemandu Grab 2018


Cara daftar pemandu grab ni, anda perlukan dokumen gambar depan ic, gambar depan lesen, gambar selfie anda dan cover note insuran yang terbaru. Ambil gambar dengan phone sahaja. Pastikan nama anda ada sebagai autorised driver dalam insuran kereta.


grab registration


Itu sahaja syaratnya. Tak perlu nak ke hq atau kiosk untuk daftar sebagai pemandu grab, proses amat mudah. Pastikan juga anda tiada rekod jenayah. Kalau ada, permohonan anda daftar  pemandu grab akan gagal. Takut membahayakan penumpang dengan rekod buruk anda. Jadi pemandu grab ni adalah bersih dari rekod jenayah.

Setelah daftar pemandu grab, anda akan saya berikan tip sebagai pemandu grab yang baru berdaftar. Bagus tip ni supaya anda tak sesat dan dapat manjana income yang tinggi sebagai pemandu grab. Saya boleh kongsikan pengalaman saya dan berita terbaru dari grab.

Jika minat untuk daftar pemandu grab sekarang, anda boleh whatsapp saya segera, 24 jam.


Saya mudahkan proses daftar anda sebagai pemandu grab. Sila join group wasap pemandu grab  untuk yang belum daftar pemandu grab sahaja dan like FB Tip uber dan grab.

Jumpa anda di dalam komuniti pemandu grab.

Thanks for reading Cara daftar pemandu Grab terbaru

« Sebelum
« Prev Post
Selepas »
Next Post »

0 comments:

Post a Comment