Home » , » Cara daftar Mycar driver

Cara daftar Mycar driver

Cara daftar pemandu Mycar sangat mudah jika anda tahu caranya tetapi jadi sangat susah jika anda tersalah daftar. Terdapat pelbagai cara daftar mycar driver online dan yang terbaik ialah dengan isi sendiri di website mycar.net.my dan jangan lupa pilih company name Arman Subang Jaya yang anda ada no telefonnya. Jika nak senanag daftar My car driver, boleh whatsapp ke no 0192055657 untuk mycar driver register oleh Mycar driver Malaysia.

Daftar Mycar Percuma ( klik sini )

Setelah key in dan isi info untuk mycar register di website official mycar, anda whatsapp ke koordinator yang anda ada namanya. Company name tu merujuk kepada koordinator mycar tersebut. Pastikan anda tahu syarat kereta mycar supaya permohonan anda boleh di luluskan oleh mycar Malaysia. Mycar driver registration ni memakan masa hanya 24 jam sahaja jika anda daftar my car dengan cara yang betul.

Cara daftar Mycar driver

mycar driver registration

Koordinator mycar akan semak dan luluskan atau bagitahu anda status akaun. Yang penting, anda tahu nama company name, anda tahu no telefon dia dan semada daftar mycar driver, anda pilih nama koordinator tersebut supaya dia boleh semak permohonan pemandu mycar yang anda hantar. Kami cadangkan anda pilih koordinator ARMAN SUBANG JAYA 0192055657 supaya daftar mycar anda dapat di teliti dan tip serta panduan akan di berikan. cara daftar mycar driver ni mudah je.

Sekarang terdapat lebih 20000 pemandu mycar berdaftar tetapi masih ramai yang belum buat trip pertama. Penting di sini untuk pihak mycar supaya bilangan rider dan driver adalah seimbang supaya mycar mampu bertahan dengan ehailing seperti Grab yang mempunyai banyak strategi hingga berjaya menundukkan uber. 

Kita sebagai pengguna sentiasa memantau e hailing di Malaysia ni terutana yang baru seperti mycar dan jomriders kerana pengguna akan menggunakan ehailing yang menjimatkan mereka.

Kipidap kepada penyedia ehailing. Oh ya, mycar adalah ehailing milik rakyat Malaysia.
Thanks for reading Cara daftar Mycar driver

« Sebelum
« Prev Post
Selepas »
Next Post »

6 comments: